Pages

Saturday, October 3

Rahsia Kulit cantik putih cerah berseri, glowing, pinkish dan muda dengan produk Satin Skinz

Kulit Cantik Putih berseri dengan Satin Skinz
Rahsia Kulit cantik putih cerah berseri, glowing, pinkish dan nampak lebih muda? Haa saya nak share satu produk tempatan yang sangat bagus untuk kulit anda. Nak tahu produk apa? jom terus baca....

Sebenarnya kan memang ramai sngat tau gadis-gadis dan jejaka-jejaka tampan diluar sana yang sangat risau dengan masalah kulit mereka terutamanya masalah kulit kusam, kulit gelap, kulit berjerawat, kulit warna tidak sekata dan macam - macam lagilah. Duit dah banyak habis mencuba pelbagai jenis produk tapi semuanya langsung tak berkesan... memang geram dan sedihkan?

Tapi jangan risau sebab lepas ni angan - angan dan impian nak dapat kulit putih cantik cerah berseri ala - ala pinkish lagi glowing macam retis k-pop tu akan tercapai akhirnya... haaa produk apa tu?

Kalau nak tahu  inilah produk terbaru Satin Skinz, supplement khas yang sangat bertepatan dengan semua jenis kulit dan metabolisma KHAS untuk orang Asia yang mudah gelap dan berkulit terlalu kering atau berminyak kerana cuaca Malaysia ni memang panas sepanjang hari.... haaa gitu...:)

Bagus sangat ke produk Satin Skinz ni? Jom teruskan baca kelebihan Produk Satin Skinz ni...

KELEBIHAN SATIN SKINZ PREMIUM:
  •  Menyingkirkan toksin dalam badan.
  •  Perubahan tona kulit sehingga 5x lebih putih.
  •  Kulit lebih gebu, lembap dan tegang.
  •  Menaikkan seri rona merah jambu pada wajah.
  •  Wajah lebih segar dan bercahaya.
  •  Menyekat pertumbuhan jerawat, eczema dan ruam.
  •  Menghilangkan parut 5x lebih cepat
  •  Merangsang peningkatan/pembinaan sel kolagen semulajadi kulit.
  •  Memperbaiki tekstur kulit tua & mati.
  •  Mengurangkan pigmentasi.
  •  Mengurangkan kedutan halus.
  •  Meningkatkan sistem imunisasi.
  •  Merawat penyakit resdung dan bersin.
  •  Menguatkan tulang, kuku dan rambut.
  •  Memberi tenaga dan mencerdaskan minda.
Kalau nak tahu Satin Skinz Premium ni khas di datangkan dalam 2 botol tau, maknanya beli terus dapat 2 botol serentak dalam satu harga...Haaa sangat jimat kan..tak payah nak buang duit beli macam- macam produk nak cantik ni....:)

Apa kandungan dalam 2 botol produk Satin Skinz ni? 

1. PURE GLUTATHIONE (BOTOL LABEL PINK) 1500MG

Grade Reduced Glutathione : Glutamate, Cysteine, & Glycine – Pure L-Glutathione & Basic Glutathione N -Acetylcysteine (NAC) – Alpa Lipoic Acid (ALA)

2. PURE VITAMIN C ROSEHIP, HYDROLYZED COLLAGEN & PHYTOCELLTEC (BOTOL LABEL BIRU) 1500MG
Premium Pure vitamin C dengan EXTRA Rosehip – Kolagen ikan kod – Gabungan phyto steamcell (Apple, Tomato, Roselle) – Astaxanthin – Super Lemon ( Extra Vitamin C)

Lulus KKM dan Halal

Satin Skinz bukan hanya cantik pada nama, tetapi menjanjikan kesan yang sangat luar biasa. Diformulasikan oleh pakar farmasi, diproses di kilang bertaraf GMP, lulus KKM dan FDA serta HALAL.

Khasiat Semulajadi

Satin Skinz merupakan produk pertama di Malaysia yang mengasingkan bahan-bahan aktif untuk mengekalkan khasiat semulajadi tanpa pertembungan bahan-bahan lain yang mungkin menyebabkan perubahan pada khasiat asal.

 CARA PENGAMBILAN SATIN SKINZ:

  •  Ambil 1 biji dari botol biru + 1 biji botol pink. Perlu di telan / di hisap serentak !
  •  Makan sehari 2 kali iaitu pada waktu pagi (sebelum sarapan) dan sebelum tidur.
  •  Disarankan ambil semsa perut kosong.
  •  Minum air masak sebanyak 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang terbaik dan sempurna.
SOALAN LAZIM:
Bolehkah saya hanya amalkan PURE GLUTATHIONE dari botol label PINK sahaja? 
JAWAPAN :
Tidak boleh. Satin Skinz perlu di ambil serentak, bukan berasingan kerana ahli farmasi telah membuat formulasi yg sangat bertepatan dgn dos untuk setiap individu. Botol berlabel pink berfungsi untuk pemutihan kulit manakala botol berlabel biru berfungsi untuk menyokong bahan-bahan dari botol PINK supaya dapat diserap dan diterima oleh sistem badan secara sempurna. Peranan tablet dari botol berlabel biru pula adalah untuk reverse proses oxidization bagi membolehkan Glutathione tetap berada dlm keadaan ‘Reduced’ untuk menjadikan kulit lebih cerah dari masa ke semasa. Glutathione dalam produk Satin Skinz mempunyai gred berkualiti tinggi yang sangat bagus dan telah dipadatkan. Reduce Glutathione juga dikenali sebagai L-Glutathione.


TESTIMONI HEBAT YANG BERJAYA DENGAN SATIN SKINZ:


Penyanyi Maya adalah salah seorang pengguna Satin Skinz









Kami menjual produk 100% original Satin Skinz 

Haaa...sekarang dah jelaskan apa itu produk Satin Skinz ni? 

So mudah je kan nak dapat kulit cantik? 

Rahsia Kulit cantik putih cerah berseri, glowing, pinkish dan muda dengan produk Satin Skinz...rugi tak cuba tau...:)

Dah banyak testimoni mereka yang dah berjaya mendapat kulit yang super duper cantik tu selepas mengamalkan Satin Skinz ni..

Belikan Satin Skinz ni untuk orang yang tersayang atau jadikan hadiah untuk kawan-kawan atau kekasih anda...pasti sidia tersenyum suka kan.... :)

Harga Biasa + Pos : RM180 sm / ss

Harga PROMOSI + Pos : RM150 sm/ss sahaja!


Whatssap/SMS `SATIN SKINZ` : 017-7697364

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)


Part Time Seller


 Ori products here!! | Trusted seller | Sell beauty products | Poslaju courier (mon-fri) | whatsapp/SMS +60177697364 | No COD/Refund/urgent order |


Post a Comment