Pages

Saturday, October 3

Pen Pemutih Gigi cara terbaik untuk putihkan gigi dengan cara paling mudah dan cepat seawal 7 hari

Add caption
Pen Pemutih Gigi cara terbaik untuk putihkan gigi dengan cara paling mudah dan cepat seawal 7 hari !!! Biar betul?? Dah tak perlu berjumpa doktor dan habiskan ribuan ringgit untuk dapatkan gigi putih idaman anda tu...!

Mesti ramai diluar sana yang ada masalah gigi kuning and nak tahu tak sebenarnya ada cara senang tau nak putihkan gigi ni... Sekarang ni ada pen ajaib yang boleh putihkan gigi tau...haaa tak payah dah nak pegi jumpa doktor gigi kan...lagi - lagi untuk mereka yang memang tak suka jumpa doktor tu...

Sangat sesuai untuk mereka yang sangat sibuk bekerja sehingga takde masa nak jumpa doktor... Pen pemutih ajaib ni boleh bantu menyelesaikan masalah gigi kuning anda. Pen pemutih ajaib ni sangat mudah disimpan dalam beg dan boleh guna pada bila-bila masa sahaja tau... Semua orang boleh guna tanpa was - was. 

Cara untuk memutihkan gigi dengan cara paling mudah dan cepat seawal 7 hari ! Tahukah anda gigi yang putih mampu menaikkan keyakinan diri anda ketika berhadapan dengan orang ramai? pasti rakan anda terpaku kerana melihat gigi anda yang putih berseri tu!!

Ramai dah orang diluar sana yang dah cuba pen ajaib ni. Semuanya sangat berpuas hati dengan Pen Pemutih Gigi ajaib ni. Haaa jangan tunggu lama - lama lagi jom dapatkan satu. Boleh juga dijadikan hadiah untuk emak, ayah, abang, kakak, adik, pakwe, makwe , atau sesiapa sajalah...:) 

Memang sangat berbaloi-baloi dengan harga yang sangat lah berpatutan dan semua orang mampu memilikinya!

Jom tengok apa kelebihan pen pemutih gigi ajaib ni..
Pemutih gigi yang sangat berkesan...artis Nad Zainal pun guna tau...

KEISTIMEWAAN PEN PEMUTIH GIGI BRIGHT WHITE BY RZN BEAUTY : - 

Berkesan menghapuskan warna kuning pada gigi supaya kelihatan putih berseri seperti mutiara yang bersinar.
  • Gigi putih hanya dalam masa 7 hari sahaja.
  • Harga yang murah berbanding rawatan di klinik gigi.
  • Ramuan herba semulajadi tanpa bahan yang merbahayakan kesihatan dijamin selamat dan HALAL digunakan.
  • Senang dibawa kemana sahaja & hanya sapu bila2 masa anda mahu



SOAL JAWAB BERKAITAN PEN PEMUTIH GIGI BY RZN BEAUTY :

1. HALAL?
- Pihak kami sudah buat rujukan sebelum memasarkan produk ini, dan yakin pengeluaran di kilang memang tiada unsur2 haram. Berasaskan tumbuhan semulajadi dan tiada lemak haiwan. Bahan sama seperti digunakan oleh para doktor gigi dalam proses cuci gigi / servis gigi antarabangsa.

2. KESAN SAMPINGAN?
- Tiada. Produk kami tidak menghakis pemukaan asal gigi (NON-peroxide)

3. SEBATANG TAHAN BERAPA LAMA?
- Satu pen 10ML boleh tahan 60 kali sapuan halus pada gigi (jika guna 2x sehari, bertahan selama sebulan)

4. KESAN PEMUTIHAN KEKAL ATAU HANYA SEPERTI POLISH?
- Kesan pemutihan boleh dilihat seawal 1-2minggu bergantung pada konsistensi pemakaian dan kawalan pemakanan / minuman juga penjagaan gigi harian. Kesan pada gigi boleh jadi KEKAL jika penjagaan gigi diutamakan. Pen ini membantu membersihkan / membuang daki kuning pada gigi supaya kelihatan putih sepeti warna asal sediakala. Jadi anda perlu berdisiplin menjaga kebersihan gigi dan jadikan pen ini sebagai salah satu rawatan sampingan setiap masa.

5. BOLEH GUNA PRODUK LAIN SEPERTI BERKUMUR DENGAN COLGATE PLAX DALAM TEMPOH PENGGUNAAN PEN INI?
-Boleh tiada masalah. Lagi bagus. Nafas segar, pencegahan plax dan kerosakan gigi harus diutamakan untuk gigi kekal sihat dan kuat sepanjang usia. Usaha lebih hasil pun lebih berkesan.

Cara guna pemutih gigi
Pen Pemutih Gigi cara terbaik untuk putihkan gigi dengan cara paling mudah dan cepat seawal 7 hari !

Jom putihkan gigi anda Jikalau anda berminat , kami akan poskan hingga ke depan pintu rumah anda!

Whatssap/Sms `Gigi` : 017-7697364 sekarang kerana stok sangat terhad dan memang laris dipasaran!
Jom Order..putihkan gigi anda !
Pen Pemutih Gigi cara terbaik untuk putihkan gigi dengan cara paling mudah dan cepat seawal 7 hari sahaja! Jom apatkan sekarang!  Whatsssap/sms  sekarang ye!

 Harga: RM44 sm/ss

Harga + Pos : RM35 sm/ss

Whatssap : 017-7697364

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)
Luar Malaysia (Sila Whatssap saya untuk kadar pos) 




Part Time Seller

 Ori products here!! 🙆Trusted seller đź’„sell beauty products đź“®poslaju courier (mon-fri) ☎whatsapp +60177697364 ⛔️No cod/Refund/urgent order
Post a Comment