Pages

Wednesday, September 30

Jus Caliph Makanan sunnah untuk kanak - kanak, masalah anak kurang selera, masalah anak lambat belajar, masalah anak mata rabun.


Soalan Lazim Caliph Sunnah Supplement for Kids.

1. Apakah Jus Caliph?

Jus Caliph ialah jus makanan tambahan kanak kanak yang tinggi dengan kandungan Serat, Kalsium, Vitamin dan Minerals yang sangat membantu untuk tumbesaran dan perkembangan otak kanak-kanak.


2. Apakah kandungan yang terdapat di dalam Jus Caliph?


Jus Caliph mengandungi 'GRED TERBAIK' :



  • Kurma
  • Kismis
  •  Madu
  • Delima
  • Buah Tin
  • Aprikot
  • Omega 3 & 6

3. Kenapa saya harus memilih Jus Caliph untuk anak saya?


Anda perlu memilih Jus Caliph kerana :

Kesemua kandungan di dalam Jus Caliph -Sunnah Supplement For Kids merupakan sumber yg tinggi dengan Serat, Vitamins, Minerals dan nutriens yang lain.

Kurma, Kismis, Madu, Delima dan Buah Tin merupakan makanan Sunnah yang sangat digalakkan diamalkan oleh semua umat Islam termasuk kanak kanak.


Setiap bahan yang terkandung dalam Jus Caliph memiliki kehebatannya tersendiri yang mampu menjadi penawar pelbagai penyakit dan perkembangan minda bukan sahaja terbukti secara saintifik, malahan turut diperakui khasiatnya oleh baginda Rasulllah S.A.W melalui hadis-hadis dan ayat-ayat suci Al-Quran.


Amalan pengambilan gabungan makanan sunnah ini melalui Jus Caliph bukan sahaja mampu menjadi pemangkin kepada kesihatan terunggul, malahan membantu anak anak kita memperoleh keberkatan dengan mengamalkan makanan sunnah dalam kehidupan seharian, In Shaa Allah..


4. Adakah Jus Caliph mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia?


YA.Jus Caliph- Sunnah Supplement For Kids tidak mendapat pengiktirafan sebagai 'PRODUK TIDAK PERLU BERDAFTAR' kerana ianya hanyalah makanan tambahan(food supplement) berasaskan buah buahan Gred Terbaik.


5. Siapa pengeluar Jus Caliph?


Jus Caliph di keluarkan dan di pasarkan oleh Raffelinna Sdn Bhd sebuah syarikat dari Kedah yang sudah 3 tahun berpengalaman dalam jualan produk kesihatan dan kecantikkan.





Harga + Pos : RM80 sm/ss

HARGA + POS : RM 58 seluruh Malaysia
MAHU DISKAUN LAGI?
WHATSSAP LAJU-LAJU "DIS CALIPH" KE NO...
Whatssap : 017-7697364

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)
Luar Malaysia (Sila Whatssap saya untuk kadar pos) 





Jus Caliph




CEREAL CALIPH KIDS



Tahukah Anda?
80% Daripada Pembelajaran Anak-anak Adalah Melalui Mata?

-------------------------------------------------------------------------------
Kalau sebelum ni Caliph Jus menjadi rebutan ibu2 yang concern dengan perkembangan minda anak2, kini Caliph Cereal diperkenalkan khusus utk menjaga kesihatan mata kanak2!

Ramai mak ayah sekarang tak sedar kan mengenai pentingnya penjagaan mata? Utk pengetahuan uolls, Bagi kanak2 fungsi mata diusia mereka bukan sekadar utk melihat, tapi ia berkait rapat dgn tumbesaran sempurna especially dari segi rohani & jasmani.
Lagi lah zaman sekarang ni, budak-budak semua terdedah kepada gadget & smartphone. Kalau guna bukan cukup seminit dua, berjam jam kan uolls, anak-anak tengok hp, ipad tu tenung lama2? So, disinilah pentingnya supplement mata untuk anak anda. Disamping menyihatkan mata, ia juga bertindak utk mengelak mata rosak atau rabun diusia muda.
Alahai, Tak sedih ke..anak kita muda-muda dah kena pakai spek?? Power tinggi pulak tu. Jadi uolls mak-mak kena ambil inisiatif Caliph Cereal ni, jangan pandang ringan ye masalah mata.



Apakah Caliph Cereal- Nutritions for Eyes??
-------------------------------------------------------
Caliph Cereal merupakan sejenis supplement utk mata yg diformulasi dlm bentuk cereal yang sangat lazat. Fokus utama produk ini adalah utk membantu penjagaan mata anak anak di usia muda.
Seperti yg kita tahu mata merupakan organ pemberian Allah yang sangat bernilai sehingga sejurus selepas kita dilahirkan mata adalah antara organ utama yg akan di periksa oleh doktor.
Kami sangat mengutamakan supplement yg mudah di makan oleh anak anak. Kerana kami percaya betapa hebat sesuatu supplement tapi jika anak anak tidak mahu konsume ianya tetap tidak memberi manfaat.
Kerana itu supplement ini diwujudkan dalam bentuk makanan harian iaitu Cereal yg lazat.
Dengan Caliph Cereal kami yakin anak anak akan mudah konsisten untuk minum setiap pagi kerana rasanya yg dijamin lazat serta kandungan gula yg selamat kerana kami hanya menggunakan gula purasweet. (Gula buah)




Pengambilan supplement khas utk mata sangat penting . Ramai ibu bapa tidak sedar mata bukan sekadar untuk melihat dan mengamati objek tetapi ianya berkait rapat dengan tumbesaran sempurna kanak kanak terutamanya dari segi rohani dan jasmani.
Tambahan lagi pada zaman sekarang anak anak terdedah dengan permainan gadget tanpa batasan serta pembelajaran back-to-back yg memenatkan mereka. Dari sekolah ke kelas tambahan hingga ke malam kelas agama.
Sekiranya deria penglihatan mula terganggu maka tumbesaran kanak kanak juga akan turut terganggu dan secara tidak langsung ini akan membantutkan pergerakan fizikal dan juga keupayaan mental kanak kanak.
Semua faktor ini amat penting untuk menjadikan kanak kanak berupaya hidup secara sihat dan cergas. Setiap ibubapa patut berwaspada dan tahu tentang perkembangan penglihatan anak mereka (Dr.Haliza Mutalib)
Anak adalah anugerah terindah dlm hidup kita. Menjaga serta memastikan mereka mendapat khasiat terbaik adalah impian setiap ibu dan bapa. Kami hanya memberi anda cadangan serta menawarkan produk yg kami yakini selamat dan baik kesanya dengan izin Allah. 
.
Caliph Cereal - Nutritions for Eyes.
.
.


Caliph Cereal ialah produk kedua dibawah rangkaian pengeluar produk kanak kanak paling digemari dan dipercayai iaitu Caliph Kids Supplement.
.
Bahan bahan di dalam Caliph Cereal ialah Carrot yg tinggi dgn Beta Karotene (baik utk mata dan tinggi kandungan Vitamin A utk imunisasi). 
Susu kambing, yg sgt tinggi dgn kandungan kalsium,magnesium,fosforus &protein utk kekuatan tulang, gigi dan otot.
Maltodekstrin, gula kurang manis berasaskan Purasweet yg membekalkan tenaga kpd kanak2.
.
Dengan penyediaan yg mudah dan lazat, anak anda pasti menyukai Caliph Cereal yg sgt berkhasiat ini. InshaAllah.
.
Ini adalah usaha kami.. Semoga kita semua mendapat manfaat di atas nya.
.
Jom gantikan sarapan pagi anak anak anda dgn Caliph Cereal dan Jus Caliph utk perkembangan minda dan kesihatan anak anak anda.






Whatssap kami 017-7697364 untuk harga 

COMBO SUPER JIMAT!!





Part Time Seller

 Ori products here!! 🙆Trusted seller đź’„sell beauty products đź“®poslaju courier (mon-fri) ☎whatsapp +60177697364 ⛔️No cod/Refund/urgent order


 KLIK SINI UNTUK:
 PEMBELIAN TERUS DAN MELALUI KAD KREADIT ➡ BUY BACK SUPPORT





KOLAGEN PERLAKING PALING TERBAIK DI PASARAN UNTUK KULIT CANTIK DALAM MASA 7 HARI!
Post a Comment