Pages

Saturday, October 3

Serum LOMA terbukti mampu melebatkan bulu mata, melebatkan rambut, melebatkan janggut, melebatkan bulu kening dengan mudah dan cepat!


Serum LOMA terbukti mampu melebatkan bulu mata, melebatkan rambut, melebatkan janggut, melebatkan bulu kening dengan mudah dan cepat!

Cara - cara untuk melebatkan bulu mata, melebatkan rambut, melebatkan janggut, melebatkan bulu kening dengan mudah! Haaa...macam pelikkan? rupanya ada cara untuk melebatkan bulu mata semua ni?...ye kini rahsia sudah terbongkar! sesiapa sahaja boleh memiliki bulu mata yang panjang dan melentik macam Che Ta tu kan... 

Pasti ramai diluar sana yang teringin untuk mendapatkan bulu mata yang lebat lagi menawan kan macam artis Rozeta Che Wan tu kan...haa walaupun dia pakai bulu mata palsu...haha

Tapi sekarang ni dah ada produk yang memang boleh memanjangkan bulu mata tau...memang sangat sesuai untuk semua jenis bulu...haaa...tet..tet..ni bukan lucah tau...!

Serum Loma ni memang terbaik dan sangat mudah digunakan. Lepas ni dah tak payah nak pakai bulu mata aka eyelashes tu lagi...sekarang ni dah boleh melaram bulu mata yang ori lagi.... gituuu


Cara - cara melebatkan bulu mata, melebatkan rambut, melebatkan janggut, melebatkan bulu kening dengan mudah!

Sekarang ni sesiapa pun boleh cuba untuk dapatkan bulu mata panjang melentik macam Che Ta tu kan... so tak payah lah sibuk - sibuk nak beli eyelashes atau bulu mata palsu tu...

Kalau kaum lelaki berhajat nak panjang kan janggut dan bauk ala - ala wak Doyok..memang sangat lah saya rekomenkan dengan LOMA ni..gerenti anda puas hati !

Anda ada masalah botak kepala? Apa kata cuba LOMA yang super duper power dan menjadi antara produk yang sangat laris di pasaran ni..

Loma hair serum diperbuat daripada Oxygen,honey,almond dan herba-herba dari arab tau..100% semulajadi dan halal memang sangat bagus untuk melebatkan dan menguatkan bulu mata dalam masa 2-3 minggu.

Khasiat lainnya melebatkan, melentikkan dan memberikan sinar pada bulu mata Produk yang dibawa khas dari saudi arabia dan digunakan berkurun abad lamanya.Gunakan tanpa was- was . 

Cara penggunaan(bulu mata):
  1. Gunakan pada bulu mata atas dan bawah semasa bulu mata dalam keadaan kering . 
  2. Titiskan serum atas brush / pada jari dan sapukan dari akar hingga hujung bulu mata . 
  3. Gunakan 1-2 kali sehari selama 14 hari utk hasil yang memuaskan.
  4. Untuk hasil maksimum habiskan serum dalam masa sebulan.
  5. Hadkan penggunaan maskara semasa penggunaan serum untuk menggalakkan pertumbuhan bulu mata.
  6. Jika ingin menggunakan maskara, biarkan serum kering terlebih dahulu sebelum oleskan maskara .

Cara penggunaan (Misai/ jambang) : 
  1. 2-3 kali seminggu 
  2. Oleskan keakar rambut

Cara penggunaan (Rambut yang botak ) :
  1. Sila sapukan keseluruh rambut dan kulit kepala sebelum tidur
  2.  2-3 kali seminggu 


Serum LOMA terbukti mampu melebatkan bulu mata, melebatkan rambut, melebatkan janggut, melebatkan bulu kening dengan mudah dan cepat!

Sekali lagi, whatssap/sms `LOMA` ke no di bawah untuk penjimatan yang lebih! Belikan khas untuk orang yang tersayang , pasti sidia jatuh hati...


Harga : RM60 sm/ss

Harga Promosi + Pos : RM50 sm/ss

Whatssap/Sms `Loma` : 017-7697364 

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)
Luar Malaysia (Sila Whatssap saya untuk kadar pos) 



Part Time Seller

 Ori products here!! |Trusted seller |sell beauty products |poslaju courier (mon-fri) | ☎whatsapp +60177697364 |No cod/Refund/urgent order
Post a Comment