Pages

Saturday, October 3

Glutacaps produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik, gebu, cerah, bersih dan tegang !

Glutacaps produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik, gebu, cerah, bersih dan tegang ! Wow memang hebat produk ni tau...berita baik untuk anda di luar sana!!

Ramai diluar sana yang mengalami masalah kulit seperti kulit gelap, berjerawat dan kusam kan...tapi selalu buntu walaupun dah mencuba pelbagai jenis produk yang sangat banyak dijual diluar sana.... apakata anda mencuba Glutacaps ni. Pasti anda akan berpuas hati dengan hasilnya!

nak tak saya tunjukkan cara - cara untuk mendapatkan kulit gebu, cerah, bersih dan cantik! Dengan mengamalkan Glutacaps anda bakal memperolehi kulit yang super duper cantik yang didam-idamkan tau... Banyak dah testimoni mereka yang berjaya selepas mengamalkan Glutacaps ni.. Jom terus baca tentang produk Glutacaps ni...

Selamat Digunakan & Amat Berkesan!
  • Ingin Putihkan Kulit? Glutacaps Ialah Produk Putihkan Kulit 
  • Yang Anda Cari Selama Ini!
  • Bertindak Memutihkan Kulit Seluruh Badan Secara Rata
  • Melembapkan Kulit (Mengatasi Masalah Kulit Kering)
  • Membantu Menghilangkan Masalah Jerawat
  • Selamat Digunakan, Tiada Bahan Merbahaya.
  • Diformulasi Dengan Kandungan Berkualiti TInggi
Mudah Dimakan. Mudah Dibawa Ke Mana Sahaja.
Sebotol ada 30 biji . Makan 2biji sehari (selama 1 minggu). lepas 1 minggu makan 1biji je sehari..15 minit selepas sarapan . 
Sekotak tahan 30 hari .

GLUTACAPS Tiada kesan smpingan sebab :
  • Kami ada sijil racun drpd USM. 

KEBAIKAN DAN KELEBIHAN GLUTACAPS :
✔ 1 hari untuk rasa kulit semakin lembap
✔ 3 hari untuk lihat jerawat kecut
✔ 7 hari kulit semakin glow dan putih berseri
✔ 14 hari tangan leher bdn dan kaki lebih cerah
✔ 28 hari lahir kulit baby terpancar seluruh badan.. muka, tangan dan badan akan lebih putih kemerah-merahan. 

Haaa apa lagi jomlah try satu dan jadikan hadiah untuk orang yang tersayang...dijamin puas hati tau..

Bertindak sekarang!

Sebelum harga naik. sekarang dah tau kenapa gluta, 
HA dan Vit C ori bagus kan? tunggu apa lagi mana ada produk yang macam 
Glutacaps® dekat malaysia ni..gabung 3 sekali gus!

Jom tengok testimoni yang dah berjaya dapatkan kulit putih dan berseri ni.. Glutacaps produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik, gebu, cerah, bersih dan tegang ! 


Glutacaps produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik, gebu, cerah, bersih dan tegang !

Glutacaps sangat hebat dan telah menjadi pilihan ramai wanita Malaysia kerana:
  •  Menggunakan gluta 100%
  • mempunyai 500mg setiap kapsul
  • Mengatifkan Colagen dalam badan dalam masa 2 jam selepas makan
  • Mengunakan bahan aktif gluta original 100%



Glutacap yang sangat berbaloi-baloi
Glutacaps produk terbaik untuk menjadikan kulit cantik, gebu, cerah, bersih dan tegang ! 

Jom dapatkan untuk yang tersayang pasti anda gembira melihat perubahan kulit mereka yang lebih cantik dan cerah berseri!

  Harga : RM160 sm/ss

Harga PROMOSI + Pos : RM150 sm/ss sahaja!

Whatssap/SMS `Glutacaps` : 017-7697364

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)
Luar Malaysia (Sila whattsap untuk kadar pos)


Part Time Seller

 Ori products here!! | Trusted seller | sell beauty products | poslaju courier (mon-fri) | ☎whatsapp/sms +60177697364 | No cod/Refund/urgent order |


Post a Comment