Pages

Thursday, October 1

Slim7D produk terbaik untuk menguruskan berat badan berlebihan dalam masa 7 hari sahaja!


Slim7D Ubat Kurus Terbukti Dalam Masa 7 hari sahaja!

Slim7D Pilihan Terbaik Untuk Lelaki Dan Wanita !

Slim7D
KURUS .... LANGSING..... CERAH..... BERSERI.... !
Slim7D produk terbaik untuk menguruskan berat badan berlebihan dalam masa 7 hari sahaja! Haaa macam tak percaya kan?
Anda mengalami masalah berat badan berlebihan? terlalu gemuk? baju dan seluar semua sudah tak muat dan kena beli baru? Anda rasa sangat risau kerana majlis khawin dah nak dekat? 

Masalah kegemukan seolah-olah menjadi trend sekarang ni, ini disebabkan budaya pemakanan dan diet yang tidak seimbang. Walaupun anda sudah bersenam dan mengamalkan diet yang pelbagai jenis namun begitu ternyata jelas masih ramai yang gagal menguruskan berat badan. 

Apakata anda cuba produk kurus Slim7D yang sudah terbukti telah membantu menguruskan badan dengan pantas! Produk Slim7D ni sangat berkesan untuk menurunkan berat badan anda dan di dalam masa yang sama ia membantu mencerahkan kulit badan anda !!!

Gabungan 2 in 1 ini memang menakjubkan kerana berfungsi menguruskan badan dan mencerahkan kulit dan sangat jarang terdapat pada produk tempatan yang lain.

Apa FUNGSI utama Slim7D ni ? Jom kita tengok :
  • Menguruskan badan
  • Meningkatkan kadar metabolisma
  • Membakar Kalori berlebihan
  • Melawaskan serta melancarkan pembuangan
  • Bertindak mengawal selera makan
  • Membuang lemak dlm usus dan membuang makanan yg baru diambil
  • Menghalang pembentukan lemak
  • Menghalang badan drp menerima lebihan lemak dan kabohidrat
  • Membantu sistem pencernaan utk berfungsi dgn normal
  • Mengatasi masalah sembelit
  • Tidak mengakibatkan kesan sampingan spt cirit birit ,pening,loya,masuk angin,jantung berdebar ,gangguan tidur,sukar tidur malam, lesu dan alahan insyaallah



CARA PENGAMBILAN :
1 BIJI SEHARI 15/30 MIN SEBELUM ATAU SELEPAS SARAPAN.

PERINGATAN PENTING!
Minum air masak 3~ 4 liter sehari. Ini penting kerana air sangat membantu dalam proses pembuangan lemak dan melancarkan serta mempercepatkan masa proses menguruskan berat badan.


LARANGAN KEPADA:
  • Wanita mengandung 
  • Wanita menyusukan anak
  • Anaemia
  • Tekanan Darah Tinggi
  • Masalah buah pinggang
  • Masalah Jantung
TESTIMONI SLIM7D


Slim7D produk terbaik untuk menguruskan berat badan berlebihan dalam masa 7 hari sahaja!














Slim7D produk terbaik untuk menguruskan berat badan berlebihan dalam masa 7 hari sahaja! So apa tunggu lagi? Jangan tunggu sampai berat anda naik lagi!

Dengan hanya makan Slim7D ni anda bakal merasai berat badan anda akan mula menyusut hari demi tanpa gagal dengan syarat anda mengamalkan minum air masak 3 liter sehari ! Ya .... minum air 3 liter sehari dan anda akan lihat perubahan menakjubkan pada tubuh badan anda...

Siapa kata orang gemuk tak boleh kurus? Jika anda tidak mahu dicemuh lagi kerana terlalu gemuk jom grab sekarang Slim7D ni dan rasakan perubahannnya. Dijamin anda akan berpuas hati dengan keajaiban Slim7D !

Sila whattsap/Sms `Slim7D` ke talian 017-7697364 sekarang dan buat pengetahuan anda stok Slim7D sangat cepat habis, so jangan lambat-lambat terus je whatssap kami ye!

Boleh hadiahkan untuk orang yang tersayang dan bantu mereka untuk kurus!

Harga : RM80 sm/ss

Harga Promosi + Pos : RM70 sm/ss sahaja!

Whatssap/SMS `Slim7D`: 017-7697364

Waktu Penghantaran: Bayar hari ini , pos lusa (1~3 hari)
Luar Malaysia (Sila Whatssap saya untuk kadar pos) 


Part Time Seller
 Ori products here!! | Trusted seller | sell beauty products | Poslaju courier (mon-fri) | ☎whatsapp?SMS +60177697364 | No cod/Refund/urgent order |
Post a Comment